środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 68

Jakieś dwa dni później.
Dom Pracy Twórczej.
Wojtek siedział w salonie i patrzył się w telewizor.Po pewnym czasie przyszedł Torres i usiadł koło niego.
-Hej!Coś ty taki ponury?-spytał.
-Nie jestem ponury tylko myślę-odpowiedział mu Wojtek.
-Nad czym pan Wojciech Łozowski tak myśli?
-Nad tym,że będę się żenić.
-Co?!Chłopaki!Wozz się żeni!-krzyczał na cały dom Torres.
-Nie teraz,idioto!
Wszyscy przybiegli do salonu.
-Niestety fałszywy alarm.
-A już myślałem,że nasz kochany Wojtuś w końcu przycumuje do portu-odezwał się Lajan.
-Że co zrobię?-spytał się zdziwiony Wojtek.
-Chodziło mu o to,że przestaniesz się oglądać za innymi-powiedział Dziamas.
-Odkąd jestem z Olą nigdy..
-No wiemy,ale no wiesz...Jeszcze masz wolną rękę i możesz ją zostawić bez żadnych problemów-odezwał się Śniady.
-Wy naprawdę mnie za takiego uważacie?Ona jest w ciąży.
-To był taki przykład.
-Super był.Na prawdę-powiedział Wojtek i wyszedł.
-Ciekawe co go ugryzło?-odezwał się Alek.
-Jest gorszy niż Ola,mimo że jest w ciąży-stwierdził Lajan.
Do domu wszedł Tomson.
-Możecie mi powiedzieć..Co żeście mu zrobili?
-Komu?
-Wojtkowi!Minąłem go na chodniku i wyglądał na bardzo wkurzonego.
-Trochę go wkurzyliśmy-odezwał się Torres.
-Miała byś próba,a teraz nic z tego nie wyjdzie.
-A ty nie powinieneś być na miesiącu miodowym?-spytał Lajan.
-Odpuściliśmy sobie z Magdą,a po drugie będziemy mieli koncert.
-To po to tutaj jesteśmy-powiedział Dziamas.
-To ty nie wiedziałeś,że próba?
-Jakoś nie.

Galeria.
Ola z Anią chodziły po galerii i wchodziły prawie do każdego sklepu.
-Czuję się jak za dawnych lat-powiedziała z uśmiechem Ania.
-Masz rację.Jak to wspaniale jest się wyrwać na jakiś czas.
-Ola...Ja muszę się ciebie o coś zapytać.
-To pytaj.
-Ostatnio cały czas mnie to pytanie drażni.
-Mów w końcu o co ci chodzi.
-Ta..klątwa będzie teraz
-Ania!To miało być miłe wyjście BEZ wspominania o różnych problemach-przerwała jej Ola.
-Wybacz,ale..
-Odpowiedź brzmi tak.
-Mówiłaś o tym Wojtku?
-Tak.Na pytanie brzmi odpowiedź,widziałam wizje,więc to dziewczynka.
-Skąd wiedziałaś,że o to będę chciała zapytać?
-Bo znam cię.
-No tak.My się kontaktujemy bez słów-powiedziała z uśmiechem.
-Zobacz jaka ładna bluzka.W sam raz na ciebie.
-Myślisz?To chodźmy to przymierzę.
Ania znalazła jeszcze w tym sklepie sukienkę beżową i jeszcze spodnie.Obładowana zakupami poszła wraz z Olą do kawiarni.
-Nic nie chcesz kupować?
-Nie.
-Kasy nie masz?
-Nie o to chodzi.Puki co to ja..
-Rozumiem.
Kelner przyniósł herbatę i kawę.
-To jak ci się układa z Grześkiem?-spytała Ola.
-Nie narzekam-uśmiechnęła się promiennie.
-Po twojej reakcji widać.
-Och!Musisz...
-Muszę!
Dziewczyny rozmawiały jeszcze z dobre dwie godziny.Już od dawna tak nie rozmawiały ze sobą jak dzisiaj.Miłe chwile przerwał telefon Oli.
-Halo!
-Cześć,kochana.
-Wojtuś!Już skończyła się próba?
-Można tak powiedzieć.Gdzie jesteś,bo mam dla ciebie niespodziankę.
-W galerii z Anią.
-To nie możesz się wyrwać?
-Mogę.
-To będę za 20 minut.

Samochód Wojtka.
-To gdzie jedziemy?-spytała Ola.
-Przed siebie.
-A to super.
-Nie smuć się.Chyba,że możesz zawsze sama sprawdzić to.
-Wojtek!To nie jest śmieszne!
-Przepraszam cię.Nie chciałem.
-Wybaczam-powiedziała Ola z uśmiechem.
Po pewnym czasie zajechali nad Wisłę.
-Czyżby to było "nasze" miejsce?
-Tak.
-Jak miło,że mnie tu przywiozłeś.Ostatnim razem jak byliśmy tu..pogodziliśmy się,a wcześniej...
-Złapało nas paparazzi-przerwał jej Wojtek.
Podeszli do wody i patrzyli się na widok przed nimi.Wojtek objął Olę i pocałował w policzek.
-Kocham to miejsce-odezwał się.
-Ja też-uśmiechnęła się i pocałowała go.
Wojtek oparł czoło o jej i westchnął.
-Ola...Myślisz,że nadawałbym się na męża?
Dziewczyna zdziwiła się tym pytaniem.
-Skąd cię naszło na takie pytanie?
-Wiesz jaki jestem.Typ kobieciarza.
-Nie przesadzaj.
-Taka jest prawda.Nawet cały zespół nie wierzy,że..-przerwał.
-Wojtuś.Nadajesz się-wyszeptała i pocałowała go.
-Myślisz?
-Puki co nie oglądałeś się za innymi.
-A Poznań?
-Torres mi mówił,że nie chciałeś mieć z nią nic wspólnego cały czas.
-Ale...
-Wojciech Łozowski!Radzę ci do tego nie wracać-zagroziła mu Ola.
-No dobrze-powiedział i pocałował ją.
Stali jeszcze jakiś czas tam i wrócili do domu.

Mieszkanie Grześka.
Ania weszła do środka i zaczęła się rozglądać za chłopakiem.
-Grzesiek!Jesteś?
-Tak!Tu w kuchni.
-Co robisz?-spytała z uśmiechem.
-Jedzenie.
-Pachnie ładnie-pocałowała go w policzek.
-Za chwilę będzie.
-To ja pójdę się odświeżyć.
Po piętnastu minutach wyszła z łazienki.Zauważyła,że świecą się świece.Stół był pięknie udekorowany.Stały kieliszki i było jedzenie.
-Podoba ci się?
-Jjjest...świetne-wyjąkała Ania-To dla mnie?
-Tak-powiedział i pocałował ją-Chodźmy jeść,bo wystygnie.
-Nie otruję się?
-Raczej nie.
Uśmiechnęli się i zaczęli jeść.Grzesiek nalał wina i wznieśli toast.
-Za nas.
-Popieram.

Mieszkanie Alka.
-Alek..ja nie chcę jeszcze spać-protestował malec.
-Jest już późno.
-Wcale nie!
-A właśnie,że tak.
-Nie!
-Nie bądź uparty.Idziesz spać i już.
-Jak ja nie chce!
-Jutro idziesz do przedszkola i musisz być wyspany.
-Nie idę!
-Michał!Nie denerwuj mnie.
-Ja nie chcę tam iść.
-Czemu?
-Bo tam...Idę spać.
Michał zaczął iść do łóżka,ale Alek go zatrzymał.
-Możesz mi powiedzieć co się dzieję?
-Jestem śpiący.
-Michał,powiedz mi.
-Ja tam po prostu nie chce być..
Alek nie wierzył malcowi i dalej próbował coś z niego wyciągnąć.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------Rozdział 68!!To może dobijemy kiedyś do 100?

1. Jak się skończy wieczór Anki z Grześkiem?
2. Co Michałek ukrywa przed Alkiem.
3. Podoba się rozdział?
4.Otworzył się nowy blog,więc wchodzimy http://ttoafro.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. Super :P Jak zawsze :D
    1. Nie mam pojęcia, ale może dojedzie między nimi do czegoś :)
    2.Tego to kompletnie nie wiem
    3.Baaaaardzo jak każdy
    4. Zaraz zajrzę :P
    Zapraszam do siebie http://afromentalowa.blogspot.com/ jestem baardzo za tym, żeby dobić do 100 ^^ Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej nawet 200 *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że będzie dużo więcej niż 100 :) Kocham twojego bloga <3

    1. Każdy raczej się domyśla :)
    2. Nie wiem
    3. Bardzo. Świetny jak zawsze !!!
    4. Już weszłam. Fajnie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) czekam na kolejny :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Fajnie
    2. Nwm
    3. TAKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    4. Ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Może coś niespodziewanego np. Grzesiek się oświadczy ?
    2.Nie mam pojęcia
    3.Świetny
    4.JUŻ PACZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra,czekam na następny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest! Czekam z niecierpliwością na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Fajnie
    2. chyba tak
    3. Oczywiście, jak zawsze z resztą :D
    4. Ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pisz dalej :) Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy dodasz kolejny ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział będzie jutro.Dzisiaj po prostu brak weny.Nic nawet nie napisałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) zapraszam do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy kolejny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń