poniedziałek, 5 listopada 2012

Rozdział 7

Następny dzień.
Ola sobie spała,ale ten sen długo nie trwał,gdyż usłyszała dźwięk dzwonka.Odbierając telefon dziewczyna jeszcze spała
-Halo-powiedziała zaspanym głosem
-Hej!A ty co jeszcze śpisz,przecież miałyśmy spotkać się-powiedziała Ania
-To która jest już godzina?-zapytała się dziewczyna
-Dwunasta prawie.Miałyśmy się spotkać o tej porze jak nie o czternastej
-No tak,bo ja wczoraj zasnęłam i nie odczytałam wiadomości-powiedziała Ola
-To za ile będziesz,bo jestem pod twoim domem?-zapytała się
-Za 10 minut-powiedziała i odłożyła telefon
Ola szybko ubrała się,zabrała torbę i wyszła przed dom,gdzie była jej przyjaciółka.
-To może pójdziemy do tej niedaleko stąd cukierni?-zapytała się Ania
-Dobry pomysł-powiedziała Ola i zaczęły iść
-Jak było na zlocie-zapytała się przyjaciółka
-Było naprawdę super,żałuj że nie było cię-powiedziała Ola
-Zdobyłaś autografy chłopaków?-zapytała się Ania
Wtedy Ola przypomniała sobie,że jej obiecywała.
-Tak i dla ciebie też mam-powiedziała
-Naprawdę?!Jesteś wspaniała-powiedziała Ania
Były już na miejscu.
Rozmawiały jeszcze trochę o zlocie,ale Ola nie chciała jej mówić o tym,że spała u Wojtka.
Przyjaciółki dość długo gadały,aż straciły poczucie czasu.
Ola sprawdziła godzinę i była już trzynasta.
-Przykro mi,ale ja już muszę iść-powiedziała
-Ale czemu,przecież i tak twoich rodziców jeszcze nie ma,a po drugie są wakacje-powiedziała Ania
-No muszę po prostu już iść-powiedziała Ola,wstając od stołu i zostawiając pieniądze.
Źle czuła się z tym,że jej nie powiedziała,ale wydawało jej się że tak będzie lepiej.
Dość długo szła, bo 20 minut drogi przedłużyła jej się z dobre 10 minut.
Kiedy dotarła do domu,stał przed furtką dobrze jej znany samochód.
-Hej-powiedział Wojtek
-Hej,przecież miałeś być o czternastej-powiedziała Ola
-To nie można trochę wcześniej przyjechać-powiedział Wozzo
-To gdzie jedziemy?-zapytała się
-Tajemnica-powiedział Łozo
-Jak zwykle-powiedziała Ola
-To co jedziemy?-zapytał się Wojtek
-Tak-powiedziała i wsiadła do samochodu
Wojtek ruszył i zaczął gdzieś jechać
-Mam do ciebie prośbę-powiedziała Ola
-Jaką?-zapytał się Łozo
-Potrzebuje od całego zespołu autografy-powiedziała Ola
-Chcesz je sprzedać?-zapytał się śmiejąc
-Nie!!Tylko obiecałam koleżance,że będzie miała,ale na zlocie wyleciało mi to z głowy -powiedziała dziewczyna
-Nie ma sprawy.Chłopaki powinni być teraz w jednym miejscu-powiedział Łozo
Dojechali do domu pracy twórczej,gdzie akuratnie wszyscy tam byli.
-Chodź-powiedział Wojtek łapiąc dziewczyna za rękę
Byli już w środku
-Siema wszystkim!-krzyknął Wozzo
-O Wojtuś,c ty tutaj robisz?-zapytał się Lajan
-Tak sobie przyjechałem-powiedział Łozo
-Hej Ola!-powiedział Tomson zza pleców dziewczyny
-Hej-powiedziała
-Jak tu dostałaś się?zapytał się Tomek
-Przywiózł mnie Wojtek-powiedziała Ola
-Aha-powiedział Tomson,złapał dziewczynę i zaczął prowadzić do salonu
-Mógłbyś pójść po Wojtka i Lajana-zapytała się
-No jasne-powiedział i poszedł po nich
-Jak tam?Podobał się zlot?-zapytał się Baron
-Bobrze,a co do zlotu było super-powiedziała Ola uśmiechając się
-Aaaa uśmiechnęła się-powiedział Śniady
Przyszedł Łozo,Lajan i Tomson
-No to co chciałaś od nas wszystkich-zapytał się Torres
-Chodzi o to,że  obiecałam koleżance,że będę miała autografy od was wszystkich-powiedziała Ola
-Aaaa to spoko-powiedział Baron i jako pierwszy wziął kartkę
Miała po kilku sekundach całej siódemki.
-Dzięki za autografy-powiedziała Ola
-My musimy już jechać-powiedział Wojtek
-Przecież i tak miało cię nie być-powiedział Torres
-To cześć wam-powiedziała Ola
Wyszli przed dom i Wojtek uświadomił sobie,że zapomniał kluczyki.
-Ja zaraz wrócę-powiedział Wozzo
Dziewczyna usiadła na schodku i patrzyła przed siebie
-Już jestem-powiedział Łozo
Wsiedli do samochodu i ruszyli.
-To gdzie teraz?-zapytał się Ola
-Niespodzianka-powiedział uśmiechając się
Dotarli na miejsce,znajdywało ono się gdzieś nad Wisłą.
-Jak tu ładnie-powiedziała Ola
-Wiem-odpowiedział Wojtek
Usiedli na pisku i wpatrywali się w widoki.
-Rodzice byli źli na ciebie?-zapytał się
-Nie,tylko moja mama wie,że byłam na zlocie,a nie u mojej koleżanki-powiedziała Ola
-Nie pytali się gdzie nocowałaś-zapytał się Wozzo
-Chciała,ale wyszłam wtedy z pokoju-powiedziała dziewczyna...
Wojtek i Ola popatrzyli na siebie i coraz bliżej siebie znajdowali się.
Nagle dziewczyna odwróciła głowę w drugą stronę,by uniknąć pocałunku.
Wozzo ukrył fakt,że był trochę zawiedziony.
Objął dziewczynę,a ona wtuliła się do niego.
Siedzieli sobie tak i rozmawiali dobre 2 godziny.
-Czas już jechać-oznajmił Łozo
-Niestety,aż trudno rozstać się z tym widokiem-powiedziała Ola
Wrócili do samochodu i pojechali w stronę domu dziewczyny.
-To już jesteśmy na miejscu.Rodzice cię nie zabiją jak tak długo cię nie było w domu?-zapytał Wojtek
-Raczej nie...Dzięki za mile spędzone popołudnie-powiedziała Ola i wyszła z samochodu
Weszła do domu i od razu pobiegła do pokoju.Rozmyślając o dzisiejszym dniu.
Wojtek za ten czas już odjechał i słyszy dzwonek telefonu.
-Siema!-krzyknął Baron
-Hej!Co jest?-zapytał Wozzo
-Przyjedziesz na chwile do mnie?-zapytał się Baron
-No dobra,Już jadę-powiedział Łozo
Po dojechaniu do Barona,wszedł do środka.
-Baron co jest,że chciałeś się ze mną widzieć?-zapytał się Wozzo
-No jest mały problem-powiedział Olek
-Jaki?-zapytał się
-To chodź zobacz-powiedział Baron
Wojtek zobaczył leżącego na kanapie Tomsona,który już dobrze był podpity
-Temu co się znów stało?-zapytał się Wozzo
-Znowu rzuciła go dziewczyna-powiedział Olek
-Nie!!-krzyknął Tomek -To ja ją-powiedział pijanym głosem
-Może zawiozę go do siebie-powiedział Łozo
-No dobra,tylko dasz sobie z nim radę?-zapytał się Olek
-Jakoś trzeba przeczekać najgorsze-powiedział Wozzo
Baron i Łozo zanieśli swojego kumpla do samochodu.
-To ja z nim już jadę-powiedział Wojtek i pożegnał się
Po 10 minutach drogi
-To powiesz mi jak było naprawdę?-zapytał się Łozo
-Nie!-powiedział
-Tylko powinieneś się wstydzić za taki stan-powiedział Wozzo
-Czemu?-zapytał się Tomek
-No bo wiesz, jest u mnie i trochę głupio będzie ci pewnie jak zobaczy cię takiego-powiedział
-Co jest u ciebie?!-powiedział Tomson
-Żartuje tylko.Jest w swoim domu-powiedział śmiejąc się z przyjaciela
Dojechali do domu Wojtka.
-Wyjdziesz sam?zapytał się Łozo
-Chyba nie-powiedział Tomek
Wozzo zaczął pomagać wyjść przyjacielowi.
-Ile ty ważysz?-zapytał się
-Tyle co trzeba-powiedział Tomson
-Położył przyjaciela na kanapie.
-Idź spać-powiedział Wozzo rzucając w niego kocem.
Wojtek wziął telefon i zadzwonił.
-Hej!-odezwała się Ola
-Mogę przyjechać po ciebie o dziewiątej rano-spytał się Łozo
-Tak,a o co chodzi?-zapytała się dziewczyna
-Musisz mi w czymś pomóc-powiedział Wozzo
-No dobra-powiedziała i rozłączyła się
-Do kogo dzwoniłeś-zapytał się Tomson
-Idź lepiej spać-powiedział Łozo
Wojtek włączył telewizor i poszedł zrobić sobie coś do jedzenia.
-Łozo!-krzyczał Tomek
-Co chcesz?-zapytał się
-Pić-powiedział
Wozzo nalał mu szklankę wody i dał mu.
-Dzięki-powiedział Tomson
-To powiesz mi czemu tak spiłeś się?-zapytał się Łozo
-Dasz mi z tym spokój-powiedział Tomek odwracając się do niego plecami
Wojtek zaczął oglądać film,który leciał w telewizji.....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stwierdzam fakt,że ten rozdział beznadziejnie kończy się,ale niestety nie miałam innego pomysłu :)
Dziękuje za wszystkie komentarze,które były pod wcześniejszym rozdziałem.
No i oczywiście nie mogę zapomnieć o dedykacji,o którą zostałam poproszona, więc:
Dedykuje ten rozdział: Dor
Ps.Jak ktoś sobie życzy dedykacji pisać w komentarzach :)

29 komentarzy:

  1. rozdzial jak zwykle BOSKI !!!!! *_*
    poprosze o dedykacje :)


    -Tyśka ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki będę pamiętać,że ma być dla ciebie :)

      Usuń
    2. Ja też będę pamiętać, że ma być dla ciebie :)
      Ale nie napiszę, że jest dla ciebie XDDDDDDDDDDd

      Usuń
  2. Dziękuję strasznie za dedykację. Rozdział świetny i bardzo fajnie się kończy. Kiedy będzie następny rozdział? ~Dor

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział czekam na kolejny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny rozdział bo nie mogę się już doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże -,- Kolejny taki blog -,- Domyślam się że "fanki" które piszą blogi w tym stylu o Afromental, mają poniżej 15 lat, masakra ! Pewnie znacie mnie z tego że hejtuje na takich blogach. A zastanaiwałście się kiedyś czemu to robię ? Nie po to żeby wam ubliżyć, chociaż wiem że czasami przesadzałam, ale nie dawaliście mi innego wyboru. Robię to po to żeby do tych waszych główek to dotarło -,- Chodzi mi o to, że niektóre fanki, piszą blogi w takim stylu, a później wysyłają je Tomsonowi, Baronowi itd żeby sobie poczytali. Nie wiem czy wiecie, ale po ostatnich koncertach chłopacy poprostu UCIEKALI przed fankami. Nie chodzi mi tylko o takie które piszą te blogi, są też inne osoby ( Niektórzy wiedzą co mam na myśli ) . Wiec dziekuję w imieniu fanek POWYŻEJ 15 LAT, za psucie nam reputacji jako Afo Rodzina. Później znajdujemy takie głupie opowiadania, jak jedna się ru**a z Łozem, druga całuje z Tomsonem -,- Nie możecie pozakładać normalnych blogów o Afromental ? Tak naprawdę to znam tylko JEDEN NORMALNY blog o ich zespole. Dziewczyna ma go już rok i czytają go osoby nawet powyzej 17 lat . A coś takiego co wy piszcie to czyta pewnie większość dziewczyn poniżej 15 lat. Może coś z tego byście wywnioskowały ? POMYŚLCIE TROCHĘ O TYM CO ONI MYŚLĄ O NAS JAKO FANKACH ! -,- Tyle mam do powiedzenia. Mam nadzieje że chociaż jednej osobie , która przeczyta ten komentarz, przemówie do rozsądku . Żegam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam przesadzasz, niech dziewczyny sobie piszą blogi o swoich fantazjach są młode i zauroczone chłopakami ja myślę, że jest to urocze.
      Pisz dalej tego bloga masz moje błogosławieństwo :)

      Usuń
    2. Mówisz że znasz jakiś ciekawy blog bardziej normalny ?
      A mogła bym dostać do niego link ? :D

      Usuń
    3. To jest o chłopakach ale wydaje mi się że bardziej normalny. http://wozzostory.blog.pl/2012/11/

      Usuń
    4. Nie będę promowała tej dziewczyny bloga -,-
      Ona tego nie potrzebuje.Może i lepiej że taka dzieciarnia o nim nie wie. Poprostu znam tylko 1 NORMALNY BLOG .

      yyyyy http://wozzostory.blog.pl/2012/11/
      WTF ? ten blog jest taki sam jak te i jeszcze inne. Nie rozumiecie co oznacza słowo NORMALNY BLOG ? O.o
      Bożeeee , dzieciaczki przerażacie mnie -,-

      Normalny blog wedłóg mnie to taki w którym znajdę najnowsze newsy o Afromental, zdjęcia , filmiki itd . ALE NIE OPOWAIDANIAAA !!!!

      Usuń
    5. Powiem ci jedno.
      Widać,że ci się bardzo nudzi,bo widziałam nie na jednym blogu jak coś takiego piszesz.
      I skąd wiesz,że ona będzie się z nim ruchać?
      To moje opowiadanie i ja wymyślam fabułę.
      Komuś się to nie podoba to spoko,ale daj poczytać komuś kto chce wiedzieć co będzie dalej.
      Mam do ciebie żal pytanie
      Czemu nie napisałąś czegoś takiego na tym blogu:
      http://afromentalopowiadania.blogspot.com/
      Jest o tym samym i nie masz do tego pretensji?

      Usuń
    6. Ty naprawdę jesteś taka głupia czy tylko udajesz ? O.o
      Po 1 : Może i mi się nudzi , ale nie chcę zbytnio tu nikogo obrażać tylko wam wkońcu wbić do głowy,że jesteście NIENORMALNE i PSUJECIE REPUTACJE NAM JAKO FANKOM ( Tym normalnym oczywiście ) .
      Po 2 :To z tym ru**aniem podałam jako PRZYKŁAD . ( Radzę pouczyć się czytać ze zrozumieniem )
      Po 3 : Gdzybyś nie zauważyła, ta dziewczyna ma zablokowane komentarze -,- Jak widać krytyka ją zabolała (XDD)

      Pozdro.
      A tak przy okazji to czasmi dobra beka jest z tych waszych opowiadań XD

      Usuń
    7. Boże każdy ma prawo pisac co chce, i nikt normalny nie podaje tych opowiadań Tomsonowi , czy komuś tam innemu, każdy kto cokolwiek takiego pisze, robi to dla SIEBIE i dla czytelników, którzy po prostu sie tym interesują. I nie sa tą dzieciaczki poniżej 15 roku życia .. Dodatkowo sadzę, że sama masz jakieś 14, ale nie interesuje mnie to. Nikt takim czyms nie psuje żadnej reputacji zespołu. I żadna fanka nie dzieli się na normalne czy nienormalne . Więc sie trochę powstrzymaj od tych zbędnych "komentarzy" =,= Jakoś o innych zespołach każdy sobie pisze co chce i nikt sie tego nie czepia. Tylko u "Fanek" Afromental sa ciągłe awantury. I nikt do cholery jasnej nie wysyła tego do Tomsona, czy Barona. A i jeszcze jedno, jeszcze nigdy nie widziałam żeby chłopaki uciekali przed jakimis fankami, naczytałaś sie czegoś na fb i szpaaanujesz .. ;p

      Usuń
    8. Hahahahahah no to w tym momencie ubliżyłaś swoim koleżaneczkom internetowym XDDD
      Nie wiem ile Ty je znasz, ale ja dość długo, o ile wgl można powiedzieć że je znam (XD) naskarżyły się na mnie SAMEMU ŁOZOWI i próbowały Tomsonowi, ale niestety, są tak naiwne że nie odróżniły konta fikcyjneggo Tomsona, od prawdziwego XDDDD Tak się jarały że piszą z Tomsonem, a później się okazało że to jakaś 12-latka XD

      " i nikt normalny nie podaje tych opowiadań Tomsonowi , czy komuś tam innemu" WIĘC NORMALNE NIE SĄ XDDD

      Są to dzieciaczki poniżej 15 ; ))
      Oprócz 1 dziewczyny.

      hahahahaha tak , mam 14 XDDDD
      Oj dziewczynko zdziwiłabyś się XD
      Myśle że 14-latki wolą pisać takie gówno, a nie hejtować XD

      Czy ja napisałam że psują reputacje zespołowi ? O.o
      Napisałam że NAM JAKO FANKOM .
      Wy na serio nie umiecie czytać ze zrozumieniem XD

      Taaa szpanujeeee. Byłam i widziałam i to co te dziewczyny piszą to wgl co innego. Nię będę Ci dziecinko niczego udowadniała ;)

      POZDROOOOO XD

      Usuń
    9. Przestańcie
      wciskać
      enter
      bo
      mnie
      to
      wkurwia
      jak
      każde
      nowe
      zdanie
      jest
      od
      nowej
      linijki XDDDDDD

      Usuń
  6. Kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ch*j usuwasz, administratorko, komentarze? TROCHĘ DYSTANSU DO SIEBIE XDDD

      Usuń
  8. Kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie w piątek,bo muszę teraz poprawić oceny i nie mam czasu na pisanie :(
    Nieszczęsna szkoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. lollollollollollollollollol. Może nie kasuj komentarzy od Żal??? XDDDD

      Usuń
  10. Ps.Dziękuje za błogosławieństwo do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Udzielam się na przyszłość ;***** XDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  11. wiesz co nie przejmuj się tym i pisz dalej kocham te twoje opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, nie przejmuj się. Ja też kocham hejtować twoje opowiadania :) XDDD

      Usuń