piątek, 11 stycznia 2013

Rozdział 17

Następny dzień.
Ola wstała z łózka i strasznie bolała ją głowa.Zeszła na dół i zobaczyła siedzącego na kanapie Wojtka.
-Jak tam?-zapytał
-Głowa mnie boli-powiedziała Ola
-Trzeba było nie pić tyle-powiedział Wojtek i poszedł do kuchni
-Teraz to i sama o tym wiem-powiedziała
-Weź to-powiedział podając jej tabletkę i wodę
-Jaka nie dobra-powiedziała ze skrzywioną miną
-Coś co ci pomoże na kaca-powiedział Wojtek
-Mógłbyś mi powiedzieć co się później działo jak wyszliśmy z klubu?-zapytała Ola
-Pojechaliśmy tutaj i położyłem cię spać-powiedział Wojtek
-Na pewno nic głupiego nie zrobiłam?-zapytała
-Nic-powiedział
-Oszukujesz-powiedziała Ola i wyszła do ogrodu
-Ola-powiedział Wojtek przychodząc
-Wiem,że coś wczoraj zrobiłam głupiego,bo już nie raz było tak-powiedziała
Wojtek powiedział jej wszystko co się działo.
-Żartujesz?-zapytała Ola
-Nie-powiedział
Nagle podjeżdża Tomson pod bramę.
-Hej!-krzyknął wychodząc z samochodu
-Hej-powiedzieli obydwoje
-Chodźmy do środka-powiedział Wojtek
-Jak tam głowa?-zapytał Tomek
-Boli-powiedziała Ola
-A tak w ogóle po co przyjechałeś?-zapytał Wojtek
-Magda poprosiła mnie bym sprawdził jak czuje się Ola-powiedział Tomek
-Ja źle,głupio..
-Przecież nic głupiego po pijaku nie zrobiłaś w klubie-powiedział Tomson
-Mógłbyś aż tyle nie gadać-powiedział Wojtek
-Ale
-Ale lepiej bądź cicho-powiedział
-Widziałeś mój telefon?-zapytała Ola
-Aaa ja mam,bo zostawiłaś w klubie na stoliku-powiedział i dał jej
-Dzięki-powiedziała
Dziewczyna popatrzyła na wyświetlacz i zobaczyła dwadzieścia nieodebranych połączeń od mamy i odczytała wiadomość od Ani.
-Pamiętacie,że dzisiaj jest gala?-zapytał Tomek
-No tak-powiedział Wojtek
-Tomek poproś Magdę by przywiozła mi ciuchy na galę-powiedziała Ola
-Jasne-powiedział-To ja już idę-dodał
-Cześć-powiedział Wojtek
-Do zobaczenia-powiedziała Ola
Kiedy Tomek wyszedł zapadła cisza.
-Może zapomnijmy o wczorajszym-zaproponował po jakimś czasie
-Tak będzie najlepiej-powiedziała Ola
-Twoja mama nie martwi się o ciebie,bo nie było cię na noc?-zapytał Wojtek
-Nie wiem-powiedziała
-Pokłóciłaś się z nią?-zapytał Wojtek
-Nie-powiedziała Ola i zadzwonił jej telefon
-Halo-powiedziała
-Możesz mi powiedzieć gdzie jesteś?-zapytała Ania-Mam nadzieje,że nie zrobiłaś żadnej głupoty-dodała
-Po za tym,że się upiłam wczoraj to nic-powiedziała Ola
-A gdzie nocowałaś?-zapytała
-Jestem u Wojtka-powiedziała
-To nie mogłaś napisać?-zapytała Ania
-Nie,bo nie była wstanie "mamo"-powiedziała Ola
-Miłej zabawy ci życzę dzisiaj-powiedziała
-Dzięki-powiedziała-Do poniedziałku-dodała i zakończyła rozmowę
Poszła do kuchni,gdzie był Wojtek.
-Co robisz?-zapytała
-Śniadanie-powiedział-Kto dzwonił?-dodał po chwili
-Ania-powiedziała Ola
Kiedy kończyli śniadanie zadzwonił dzwonek od drzwi.
-Pójdę otworzyć-powiedział Wojtek
W progu ujrzał Magdę i Tomka.
-Hej!Gdzie Ola?-zapytała
-W kuchni-powiedział Wojtek
-Dzięki-powiedziała i poszła
-Czemu tak wcześnie?-zapytał Wojtek
-Magda chciała-powiedział Tomek wchodząc do kuchni
-Zaraz wracam-powiedziała Ola wychodząc
-Co jej jest?-zapytał Tomek
-Nie wiem-powiedziała patrząc na Wojtka
-Ja nic nie zrobiłem-powiedział i w tym momencie weszła Ola
-To idziemy robić makijaż?-zapytała
-Tak-powiedziała Magda
Dziewczyny poszły do łazienki,a Wojtek i Tomek usiedli na kanapie i zaczęli rozmawiać
-Co taka nie w humorze?-zapytała Magda
-Głowa mnie boli po wczorajszym-powiedziała Ola
-Na pewno?-zapytała-Może mieliście małą sprzeczkę?-dodała
-Nie-powiedziała Ola-Tylko nie chcę za bardzo iść na tę galę-dodała
-Niby czemu?-zapytała Magda
-Będzie tam Emilka-powiedziała
-Zlej dziewczynę i tyle-powiedziała
-Łatwo powiedzieć,a gorzej zastosować to w życie-powiedziała Ola
-Przecież i tak będzie przy tobie Wojtek,Tomek i ja,więc nie będziesz sama-pocieszała ją
-W sumie masz rację-powiedziała Ola
Po jakieś godzinie jak i nie dłużej dziewczyny było wymalowane i zostało tylko ubrać się.
Zeszły na dół.
-Łał-powiedział Tomek
-Masz rację-powiedział Wojtek
-Jeszcze nie ubrane-powiedziała Magda
-Mi to wystarczy-powiedział uśmiechając się
-Ola twój telefon dzwonił-powiedział Wojtek
-Ciekawe kto-powiedział i wzięła telefon
Sprawdziła połączenia nieodebrane i były to od mamy.Ola stwierdziła po chwili namysłu,że napisze sms'a do niej o treści,że jest bezpieczna i nie musi się o nią denerwować.Po tym poszła do kuchni sobie nalać szklankę wody.Nagle poczuła w talii dłonie Wojtka.
-Wystraszyłeś mnie-powiedziała Ola
-Przepraszam-powiedział i pocałował ją w policzek-Napisałaś mamie,by się nie martwiła o ciebie?-dodał
-Skąd wiesz kto dzwoniła?-zapytała
-Zerknąłem-powiedział Wojtek
-Napisałam do niej sms'a-powiedziała Ola
-Jesteś zła,że sprawdziłem?-zapytał
-Nie-powiedziała i wrócili do salonu
-Zostało nam godzina z kawałkiem-powiedział Tomek
-Trzeba iść się ubrać na galę-powiedział Wojtek
Na wyjście dziewczyny miały na sobie:
Ola



















Magda




















Kiedy byli już gotowi pojechali na galę.Droga minęła im na rozmowach.Kiedy byli już na miejscu dziewczyny     poszły do łazienki.
-Mam dziwne wrażenie jak idziemy razem-powiedziała Magda
-Nie martw się,Kaśki na pewno nie będzie-powiedziała Ola
W tym czasie
-Chodź usiądziemy-powiedział Tomek
-Hej-powiedziała podchodząc do Wojtka Emilia
-Cześć-powiedział
-Ty jesteś..
-Łozo raczej Wojtek-przerwał jej
-Emilia-powiedziała
-Miło cię poznać-powiedział Wojtek
-Mogę usiąść z wami?-zapytała Emilia
-Yyy
-Raczej nie-powiedział Tomek kiedy przychodziły dziewczyny
-Co ona tu robi-powiedziała Magda do Oli
-Oo jesteście już-powiedział Wojtek
-Co ty tutaj robisz?-zapytała Emilia-I z nimi-dodała po chwili
-Stoję-powiedziała Ola-A teraz radziłabym ci iść do swojego wspaniałego chłopaka-dodała
-Chyba mi nie chcesz powiedzieć,że on się z tobą spotyka-powiedziała Emilia
-Nie twoja sprawa-powiedziała Ola i odeszła Emilia
-To była...-zaczął Wojtek
-Tak,to ta Emilka o której ci opowiadałam-powiedziała Ola
-Dajmy sobie z nią spokój-powiedział Tomek
-Tomek ma rację-powiedziała Magda
-Może byśmy się czegoś napili-zaproponował Tomek
-Dobry pomysł-powiedziała-Ja chce...
-Cole z lodem-przerwał jej Wojtek-A dla mnie coś mocniejszego-dodał
-Ja chcę jakiś napój-powiedziała Magda i Tomek poszedł
-Czemu przerwałeś mi jak chciałam powiedzieć sama?-zapytała Ola
-Wolałbym byś nie przesadziła z piciem jak wczoraj-powiedział Wojtek
Reszta wieczoru mijała im spokojnie i dobrze się bawili.Przy wyjściu reporterzy zadali Wojtkowi i Tomkowi parę pytań.Potem Tomek z Magdą odwieźli Olę i Wojtka pod dom.
-Dzięki za podwiezienie-powiedział Wojtek
-Oki to do jutra-powiedział Tomek
-Cześć-powiedziała Magda i odjechali
Ola i Wojtek weszli do domu i usiedli od razu na kanapie.
-Muszę iść zmyć z siebie ten cały makijaż-powiedziała Ola-Dałbyś mi jakąś koszulkę do spania?-dodała
-Tak-powiedział Wojtek-Powinna być jakaś w łazience na kaloryferze-dodał
-Dzięki-powiedziała i poszła do łazienki
Dziewczyna zmyła makijaż i wykąpała się.Potem poszła do pokoju gościnnego i położyła się na łóżku.Po jakimś czasie wszedł do pokoju Wojtek,
-Co tak leżysz?-zapytał
-Nie mam sił-powiedziała Ola i po tym usłyszała dzwonek telefonui
Pobiegła na dół,by zobaczyć kto do niej napisał.Spojrzała na ekran i był to sms od Ani-Masz zamiar wrócić do domu?Po odczytaniu go zadzwoniła do swojej przyjaciółki.
-Hej-powiedziała Ola
-Siema,a ty zapomniałaś drogę do domu?-zapytała Ania
-Tak i potrzebuję wskazówki jak mam wrócić-zażartowała
-A tak na poważnie to kiedy wracasz?-zapytała Ania
-Jutro-powiedziała Ola
-Oki-powiedziała-Ale lepiej opowiadaj jak tam było na gali?-dodała
Dziewczyny rozmawiały dobre z 30 minut jak i nie więcej.Kiedy skończyły Ola poszła na górę i zaczęła iść w stronę pokoju gościnnego.
-Ile można gadać-powiedział Wojtek
-To i tak była krótka-powiedziała Ola
-Dobra ja idę spać i tobie też bym radził-powiedział i pocałował ją


------------------------------------------------------------------------------------------------------------Rozdział nie jest najgorszy,ale też nie najlepszy.Miał być wczoraj,ale niestety musiałam się nauczyć do historii   i nie wyszło :( 

5 komentarzy: