wtorek, 11 grudnia 2012

Rozdział 11


Dziewczyna zerwała się,gdy usłyszała pukanie do drzwi.
-Wojtek,obudź się-powiedziała Ola
-Daj mi spokój Tomek-powiedział zaspany Wozzo
Dziewczyna podeszła do drzwi i lekko uchyliła je.
Zobaczyła Tomsona.
-Hej,jest u ciebie Wojtek?-zapytał.
-Tak i teraz śpi-powiedziała Ola.
-Teraz!Przecież mamy już jechać-powiedział Tomek.
-A która tak w ogóle jest godzina?-zapytała.
-Jedenasta-powiedział Tomson i wszedł do pokoju.
-To tak wcześnie jedziecie?-zapytała Ola.
-Tak,Wojtek obudź się-powiedział Tomek.
-Tomson?!Zostaw mnie,jest noc-powiedział przez sen.
-Nie jest już jedenasta,wyjeżdżamy-powiedział Tomek
-Żartujesz?-zapytał Wojtek.
-To wracasz teraz czy później?-zapytał Tomson.
-A ty?-zapytał.
-Ja chyba zostaję-powiedział-To chyba dobrze powiedziałem żeby pojechali bez nas?-dodał po chwili
-To po co mnie budziłeś-zapytał Wojtek.
-Żeby cię wkurzyć-powiedział.
Nagle rozległo się po całym pokoju pukanie.
-Któryś z chłopaków?-zapytał Wojtek.
-Nie,bo już pojechali-powiedział.
-To chyba moi rodzice-powiedziała Ola i otworzyła lekko drzwi.
-Już wstałaś-powiedziała mama.
-Tak,ale jeszcze jestem zmęczona po koncercie-powiedziała.
-Chcesz z nami pozwiedziać czy wolisz zostać w hotelu?-zapytała mama.
-Zostanę-powiedziała i zamknęła drzwi
-Uff-odetknęli wszyscy
-To rodziców mamy z głowy-powiedziała Ola.
Tomek i Wojtek poszli do swojego pokoju.
Za ten czas dziewczyna poszła się kompać i ubrała się.
Kiedy wyszła z łazienki do pokoju weszli chłopacy.
-Idziesz z nami gdzieś się przejść?-zapytał Tomek.
-Mogę iść-powiedziała Ola.
Wyszli z hotelu i poszli na plażę.kiedy szli wszyscy kierowali swój wzrok na nich.
Ola była skrępowana,ale chłopacy udawali,że tego nie widzą.
Po drodze zaczepiły ich fanki,proszące o autografy.
W końcu doszli na plaże i usiedli na piasku blisko morza.
-Podziwiam was-powiedziała Ola
-Niby czemu?-zapytał Tomek
-Ja bym długo nie wytrzymała tych wszystkich patrzących ludzi-powiedziała
-Taki jest żywot sławnej osoby-powiedział Wozzo
Nagle podchodzi do nich fanka.
-Hej-powiedziała.
-Cześć-powiedział szczerząc się Tomek
-Czy mogłabym dostać autograf?-zapytała
-Jasnę,ale masz coś do pisania?-zapytał Wojtek
-Tak-powiedziała dając mu kartkę i długopis
Obydwoje podpisali się i zrobili zdjęcia z nią.
-Ty też jesteś ich fanką?-zapytała dziewczyna
Ola nie wiedziała co odpowiedzieć
-Nie-powiedział Wojtek siadając.
-Jest biską przyjaciółką-powiedział Tomek-Coś jeszcze?-dodał po chwili
-Nie i dzięki za wszystko,jesteście super-powiedziała odchodząc
-Idziemy już?-zapytał Wojtek
-Tak-powiedziała Ola
-A ty Tomek?-zapytał
-Ja jeszcze idę gdzieś się przejść-powiedział Tomson.
-To cześć-powiedzieli
-Pa-powiedział Tomek
Wojtek i Ola wrócili do hotelu.
-Ja już pójdę do siebie-powiedział
-Nie idź jeszcze-powiedziała Ola-To kiedy będziesz musiał jechać?-dodała
-Gdzieś tak środa-powiedział Wojtek-Pójdziesz ze mną wieczorem na plażę-dodał
-Z miłą chęcią-powiedziała
Po jakimś czasie dzwoni telefon Wojtka.
-Przyjedź po mnie-powiedział Tomek
-A gdzie jesteś?-zapytał
-Tam gdzie wcześnie-powiedział Tomson-To przyjedziesz-dodał po chwili
-Tak-powiedział i zakończył rozmowę
-Kto to był?-zapytała Ola
-Tomson-powiedział
-Co chciał?-zapytała
-Żebym pojechał po niego-powiedział Wojtek-To ja już idę-dodał po chwili
-Dobra,to do wieczoru-powiedziała Ola
Wojtek przyjechał po przyjaciela.
-Co tak długo?-zapytał Tomek
-Przyjechałem najszybciej jak się dało-powiedział -To wsiadasz czy nie?-dodał
-Wsiadam-powiedział Tomek
-Zajedź na chwilę do sklepu-powiedział po jakimś czasie Tomek
-Dobra-powiedział i stanął przy pierwszym lepszym sklepie
Po 10 minutach wraca Tomson
-Co kupiłeś?-zapytał Wojtek
-Chipsy,cole,żelki,piwo itp.-powiedział Tomek
-Na co ci tyle rzeczy?-zapytał
-Zrobimy dziś piknik-powiedział
W tym czasie.
-Jutro idziemy na plaże-powiedziała mama
-Dobra-powiedziała Ola
-Wychodzisz dziś wieczorem?-zapytała
-Nie wiem jeszcze,a co?-zapytała Ola
-Ja z tatą wychodzimy dziś do restauracji-powiedziała mama
-To miłego wieczoru życzę-powiedziała Ola i mama wyszła
Kiedy zrobiło się już ciemno,zapukał do drzwi Wojtek.
-Hej-powiedział-Idziesz ze mną-dodał i złapał dziewczynę za rękę
-Ale gdzie?-zapytała Ola
-Już gotów?-zapytał Tomek
-Do czego?-zapytała Ola
-Nie powiedziałeś jej?-zapytał
-Idziemy na plaże na piknik-powiedział Wojtek
-To nie można było od razu mówić?-zapytała Ola
-Nie-powiedział szczerząc się
We trójkę poszli na plaże.Rozłożyli koc i usiedli.
-Chcesz piwo?-zapytał Tomek
-Dawaj-powiedział Wojtek
-A ty chcesz?-zapytał
-Nie,wole jakiś napój-powiedziała Ola
-Nestea-powiedział podając jej
Wszyscy wpatrywali się w falujące morze.Wieczór mijał im bardzo miło na rozmowach.
-To gdzie w sobotę macie koncert?-zapytała Ola
-Yyy nie pamiętam-powiedział Tomek
-W Lublinie-powiedział Wojtek
-No tak-powiedział Tomek i wszyscy zaczęli się śmiać
-Co ja będę robiła tutaj jak wy wyjedziecie-powiedziała Ola
-No wiesz masz rodziców jeszcze-powiedział Tomek
Dziewczyna popatrzyła na niego niezbyt miłym wzrokiem.
-Spokój ma być-powiedział Wojtek
-Przecież jest-powiedział Tomek szczerząc się
-Jakie plany na jutro macie?-zapytała Ola
-Ja mam bardzo miły-powiedział Tomek
-Domyślam się,tylko wracaj sam taksówką do hotelu-powiedział Wojtek i założył bluzę na ramiona Oli
-Dzięki-powiedziała Ola
-Chyba czas już się zbierać-powiedział Tomek
Zabrali wszystkie rzeczy i wrócili do hotelu.
Tomson poszedł do pokoju,a Wojtek odprowadził dziewczynę.
-Wejdziesz?-zapytała Ola
-Na chwilę mogę-powiedział
-Jakie masz plany na jutrzejszy dzień?-zapytała
-Jeszcze nie wiem,a ty-powiedział
-Idę na plaże pewnie na większość dnia-powiedział Ola
-Miłego opalania życzę-powiedział i pocałował ją na pożegnanie
-Już idziesz?-zapytała łapiąc go za rękę
-Tak,bo jestem już zmęczony-powiedział i wyszedł
Wojtek poszedł do pokoju.
-Powiedziałeś jej?-zapytał Tomek
-Nie-powiedział Wojtek kładąc się na łóżko
-Nawet nie zacząłeś-powiedział Tomek
-Daj mi dzisiaj spokój,powiem jej jak wróci do Warszawy
-Tchórz-powiedział Tomek
-Lubisz mnie drażnić?-zapytał Wojtek
-Tak i to bardzo-powiedział
Wojtek wyszedł na korytarz.
-Co tutaj robisz?-zapytał
-Słychać waszą kłótnie w całym hotelu-powiedziała Ola
Za ten czas wyszedł Tomek
-Ja idę-powiedział i machnął ręką
-Wojtek zaczekaj!-krzyknął Tomek
-Co chcesz?-zapytał
-Tego byś nie uciekał przed różnymi sytuacjami-powiedział Tomek
-Możecie powiedzieć o co chodzi?-zapytała Ola
-O ciebie-powiedział Wojtek
-Ja może was zostawię-powiedział po chwili ciszy
-Niby czemu o mnie?-zapytała-Zrobiłam ci coś złego-dodała płacząc i usiadła pod ścianą
-Nie-powiedział Wojtek
-To czemu?-zapytała przez łzy-Może lepiej by było gdybyśmy się nie znali-dodała po chwili i zaczęła iść do pokoju
-Nie-zatrzymał ją-Nie wyobrażam sobie co by było teraz,gdybym nie poznał cię-dodał po chwili
-To dlaczego była ta kłótnia?-zapytała
-To nie jest rozmowa na korytarz.Może pójdziemy do ciebie-powiedział Wojtek
-Niech ci będzie-powiedziała Ola
Kiedy weszli do pokoju Wojtek nie wiedział jak zacząć.
-To powiesz mi?-zapytała
-Chciałem ci to powiedzieć jak już wrócisz z wakacji-powiedział Wojtek
-To może lepiej bym poczekała-powiedziała Ola
-Nie,chyba Tomek ma rację-powiedział i usiadł na łóżku koło dziewczyny
-W czym?-zapytała
-Że jestem tchórzem-powiedział
-Nie jesteś,przecież tyle osiagnełeś,jeździsz po całym kraju i koncertujesz-powiedziała Ola
-A nie potrafię powiedzieć jednej dziewczynie,że zakochałem się w niej-powiedział Wojtek
-Ty chyba..
-Tak mówię o tobie-przerwał jej
Ola nie mogła uwierzyć w to co słyszy.
-Odkąd cię zobaczyłem w dniu zlotu nie mogłem  przestać o tobie myśleć-powiedział Wojtek
-Żartujesz?-zapytała
-Nie,mówię szczerzę-powiedział
Dziewczynie zaczęły płynąć łzy
-Nie płacz-powiedział troskliwie i przytulił ją
-Będę-powiedziała-Ja w tobie też zakochałam się-dodał po chwili

------------------------------------------------------------------------------------------------------------Przepraszam za wszystkie błędy jakie będą w rozdziale.
Mam nadzieję,że spodobał wam się :)
I bardzo przepraszam was,że trzeba było na niego tyle czekać :( Mam nadzieje,że wybaczycie mi to.

10 komentarzy:

  1. ja bym bardziej opisywala uczucia :) rozwic to co mysli ola albo wojtek :)
    pozdrawiam i czekam na nastepny rozdzial *_*

    -
    psycho fanka tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!!!!!!!! :*
    Zapraszamy do czytania i hejtowania naszego blogaskkaaaaa :-*
    http://beka-z-fanatyczek.blogspot.com/

    Pozdrawiamy :*:*:*:*:* ♥♥♥♥♥♥♥♥

    A tak na marginesie: Przestałaś prowadzić nasze opowiadanie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przestałam,tylko nie mam pomysłu co dalej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, ja nie popędzam XD
      Możesz napisać jak się ruchają w święta XD

      Usuń
  4. Moglibyście to polubić z góry dziękuje http://www.facebook.com/dobrze.powiedziane.9?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega rozdział ... Kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdział kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super.*_* kiedy next ? ;****

    OdpowiedzUsuń