piątek, 16 listopada 2012

Rozdział 8


Była już ósma rano.
Wojtek wstał i zaczął się ubierać.Założył t-shirt i spodnie, do tego jeszcze czapkę.Poszedł do łazienki,aby umyć umyć zęby i jak zwykle użyć swoich ulubionych perfurm.
Wyjechał z domu bardzo późno.Trochę się spóźnił,ale na szczęście dziewczyna stała przed domem.
Miała na sobie piękną sukienkę w kolorze  malachitowego.
-Hej!-powiedziała wsiadając do samochodu
-Hej!-odpowiedział i dał jej całusa w policzek
-Za co ten całus?-zapytała się zdziwiona dziewczyna
-A tak-uśmiechnął się i ruszył.
Prawie całą drogę milczeli od czasu do czasu ktoś coś powiedział.
-Możemy na chwilę zajechać do sklepu?-zapytała się Ola
-Jasne-powiedział i podjechał do pierwszego najbliższego.
Dziewczyna kupiła to co chciała i wróciła do samochodu.
-Co kupiłaś?-spytał Wozzo
-Gazetę,którą lubię czytać-powiedziała Ola
-A jak ona się zwie?-zapytał
-Bravo-powiedziała dziewczyna przeglądając strony
-Może pisze coś o Afromental-powiedział Łozo
Ola oglądając zobaczyła zdjęcia,które ją zszokowały.
-Co jest?-zapytał Wozzo
-Lepiej to zobacz-powiedziała Ola
Wojtek zatrzymał samochód i spojrzał na artykuł
-To są jakieś żarty-powiedział oburzony Łozo...
Dojechali do domu.Wojtek wszedł do domu,a Ola jeszcze została na zewnątrz.
-Wojtek!Już wróciłeś?-zapytał się Tomson
-Ty lepiej zobacz co ta prasa znowu zrobiła-powiedział Wozzo dając przyjacielowi gazetę
Tomek popatrzał na artykuł
-No co ładnie wyszliście na tych zdjęciach,a ten tytuł normalnie boski-powiedział skacowany Tomson
-Weź sobie żartów nie rób-powiedział Łozo
W tym czasie Ola weszła do domu
-Hej-powiedziała
-Siema!!A tak po za tym co tutaj robisz?-zapytał Tomek
-Tak sobie przyjechałam i nawet nie wiedziałam,że tu będziesz-powiedziała Ola
-Tomson trochę sobie wczoraj zabalował-powiedział Wozzo
-Ja tylko wypiłem 3 kieliszki,a może...-przerwał Tomek
-Dlaczego się tak upiłeś?-zapytała się
-Dla rozrywki-powiedział Tomson
-Taa na pewno-powiedział Łozo
-Może mam ci się zwierzać-powiedział nieco głośniejszym tonem
-Dajcie spokój-powiedziała dziewczyna
-Ola ma rację...Sorry Tomek,ale nie lubię jak ty się upijasz bez powodu-powiedział Wozzo
-Rozumiem cię,ale nie zawsze chce o wszystkim mówić-powiedział Tomson
-Dobra,ja idę na chwilę na górę-powiedział Łozo
-To powiesz mi może?-zapytała się Ola
-Yyy...No dobra powiem ci,ale niech on mi da spokój-powiedział Tomek
-Nie ma sprawy, ja już z Wojtkiem pogadam-powiedziała
-Rozstałem się z dziewczyną,ale teraz stwierdzam,że dobrze się tak stało-powiedział ze smutkiem Tomson
-Na świecie jest ich wiele,może ona nie była ci przeznaczona-powiedziała Ola
-Możliwe,ale wracając do sprawy z tym artykułem.To jak się czujesz jako gwiazda dwóch stron w gazecie-zapytał się Tomek
-Jak w ogóle oni nas znaleźli tam-powiedziała
-Mają te swoje patenty,ale jedno trzeba wam przyznać-powiedział Tomson
-Ale co?-zapytała się Ola
-Ładne macie zdjęcia na pamiątkę-powiedział śmiejąc się
-Ha ha ha,bardzo śmieszne-powiedziała dziewczyna
-Będziecie mieli co wspominać-powiedział Tomek
-Co tak wam wesoło?-zapytał Wozzo,który przed chwilą przyszedł 
-Z pięknych zdjęć,nawet ja takich nie mam-powiedział ze smutną miną
-Tyle dobrego,że na razie nie odkryli kim jest dziewczyna na zdjęciach-powiedział Łozo
-Nie?!-powiedziała Ola
-Puki co nie wiedzą,jeszcze trochę i będą wiedzieć,a jak zgarną twój adres to będą stać pod domem-powiedział Tomek
-Na prawdę?-zapytała się
-Weź ją nie strasz...Raczej nie powinni-powiedział Łozo
-Najlepsze jest to,że zawsze na ciebie się uprą-powiedział Tomson
-Dzięki za pocieszenie-powiedział Wozzo
-Odwieziesz mnie do domu-zapytał Tomek
-Tak tylko pójdę po dokumenty-powiedział Łozo
Wojtek i Ola odwieźli Tomsona,wracając rozmawiali o artykule i nie tylko.
-Powiedział ci czemu się upił?-zapytał się Wozzo
-Z dziewczyną się rozstał-powiedziała Ola
-To dobrze się domyślałem-powiedział Łozo-Chcesz jechać już do domu?-zapytał się
-Nie-powiedziała Ola
Dojechali do domu Wojtka
 -Chcesz coś dojedzenia,bo pewnie nie zdążyłaś zjeść z rana?-zapytał się
-Tak bardzo chętnie-powiedziała Ola i poszła do łazienki
Po chwile wróciła i usiadła wraz z Wojtkiem na kanapie i jedli kanapki.
-Obejrzymy może jakiś film?-zapytał się
-Bardzo chętnie-powiedziała Ola
Oglądali film.
Dziewczyna oparła głowę na ramię Wojtka,a on zaś ją objął w talii.Dziewczyna była na tyle niewyspana,że usnęła w połowie oglądania.Wozzo zaniósł ją do sypialni,przykrył kołdrą i pocałował ją w czoło.
Zszedł na dół i dokończył oglądanie...
Po dwóch godzinach dziewczyna się obudziła i zeszła do Wojtka.
-Ile ja spałam-zapytała się
-Jakoś dwie godzinki-powiedział Wozzo
-To na prawdę musiałam być zmęczona-powiedziała Ola
-Chcesz jechać ze mną na próbę czy wolisz zostać?zapytał się Łozo
-Z chęcią pojadę z tobą,tylko muszę się trochę ogarnąć-powiedziała dziewczyna
Po 10 minutach Ola była już gotowa.
-To jedziemy już-zapytał się
-Tak tylko wezmę dokumenty z kuchni-powiedział Wozzo
Dojechali do domu pracy twórczej.
-Hej!-powiedział Łozo stojąc w salonie
-Hej!-powiedzieli wszyscy
-Tomsona nie ma?-zapytał Wojtek
-Nie ma go-powiedział Torres
-Do mnie dzwonił i powiedział,że będzie-powiedział Lajan 
Nagle wchodzi rozbawiony Tomek
-Hej wszystkim-powiedział uśmiechnięty
-Hej-powiedział zdziwiony Łozo
-Co jesteś taki dziwny?-zapytał się Tomson
-Dobrze się czujesz-powiedział Wozzo
-Jeszcze tak dobrze się nie czułem-powiedział Tomek
Odbyła się próba i wszyscy po niej zaczęli się rozjeżdżać do swoich domów.
-Zawiozę cię do domu,bo dosyć już późno-powiedział opiekuńczo Wojtek
-Dobra-powiedziała Ola
Wozzo podjechał pod dom dziewczyny
-Mam nadzieje,że nie dostanę znowu telefonu bym była gotowa z samego rana.-powiedziała
-Nie obiecuje-powiedział Wojtek dając całusa w policzek
-To ja idę-powiedziała Ola
-Zaczekaj!-powiedział -Może chciałabyś z nami jechać na koncert-zapytał się Wozzo
-Kiedy by miał się odbyć?-zapytała się Ola
-W ten weekend.Wyjechalibyśmy w piątek,a wrócili w niedziele-powiedział Łozo
-Jak rodzice mi pozwolą to z miłą chęcią-powiedziała dziewczyna i wyszła
Ola weszła do domu nie wiedząc o zamiarach taty i mamy.
-Ola-powiedział ojciec
-Słucham-powiedziała
-W piątek jedziemy na tygodniowe wakacje-powiedział tata
-A gdzie?-zapytała się
-Nad morze-powiedziała mama
-To fajnie-powiedziała Ola i poszła do pokoju
Postanowiła zadzwonić do Wojtka by mu powiedzieć,że nie może jechać z nim na koncert
-Już się stęskniłaś za mną?-zapytał Wozzo
-Tak, raczej muszę ci powiedzieć,że nie mogę z wami jechać-powiedziała ze smutkiem
-Dlaczego?-zapytał się
-Ponieważ jadę z rodzicami nad morze na tydzień-powiedziała Ola
-To szkoda,może pojedziemy na następny razem-powiedział zawiedziony Wojtek
- Na pewno-powiedziała
-To do zobaczenia-powiedział Łozo i rozłączył się

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam,że trzeba było na niego długo czekać,ale szkoła :( Teraz postaram się częściej dodawać.

Dedykuje go dla Tyśki.



65 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahaha następny rozdział zadedykuj mi XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co ci chodzi umiesz tylko krytykować weź się opanuj

      Usuń
    2. Hahahahahahahaha XD
      Nie xDDD

      Usuń
    3. to chyba masz nie ten teges z głową wiem że piszesz tego typu głupie komentarze także na innych blogach więc weź zwolnij

      Usuń
    4. Właśnie, Żal, masz nie ten teges z głową XDD
      Ten tekst Anonimowego, "więc weź zwolnij" skojarzył mi się z czym innym, a mianowicie: Piłeś? Nie jedź! XDDD

      Usuń
  2. Widzę że autorka tego bloga lubi usuwać moje komentarze XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo cóż .. szczerość boliii xDD

      Usuń
    2. Nie boli,więc nie masz z czego się cieszyć,bo gdyby bolało to by już dawno nie byłoby ani jednego twojego komentarza

      Usuń
    3. No dziwne że zostały tylko te "dobre" xD
      A te "złe" usunełaś XD
      Bardzooooo dziwneeeeee xD

      Usuń
  3. Super !
    Dzieki za dedykacje :)
    Mysle ze nastepny rozdzial bedzie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie szybciej :)

      Usuń
    2. Moge prosić o kolejną dedykację Miśka

      Usuń
    3. Będę pamiętać o twoje prośbie i na pewno będzie w następnym rozdziale dedykacja dla ciebie

      Usuń
    4. Ejjjj noooo xDD
      Następny miał być mójjjjj !!!!!!!!
      XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    5. Dawaj napisz jakiś specjalny rozdział o nas!! XD Ja chcę się nazywać "Jprdl" i spiknij mnie z Tomsonem, PLZZZZZZZZZ XDDDD

      Usuń
    6. A mnie weź z Alanem Anderszem XDDDDDDDDD
      Oryginalny rozdział by powstał XD
      A nie to,co jest na innych blogach XD

      Usuń
    7. A potem niech będzie, że Tomek mnie zdradza z Żal, a Żal Alan zdradza ze mną XDDD

      Niech będzie jak w modzie na sukces!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      Usuń
    8. I w ten oto sposób będziesz miała pomysły na następne 1000 rozdziałów XDDD

      Usuń
    9. Mogę ci jeszcze podpowiedzieć następny rozdział XD
      Ta dziewczyna z twojego normalnego opowiadania wpada pod samochód i Wojtek jest smutny, dlatego idzie do mnie XDDDDDDDD

      Usuń
    10. A ja będę na okładce BRAVO z Baronemmm XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    11. A ja jestem dziewczyną Alana Andersza i idę z nim i z moją młodszą siostrą do kina XDDDDDDDDDD

      Usuń
    12. Ha ha ha ha ... :D
      Jesteście boskie !! Pizgam z was !!

      Usuń
    13. Jak chcecie to mogę pisać o was

      Usuń
    14. Żal, zgadzamy się? XDDDDDDD

      Usuń
    15. Dawaj XD
      Czekam z niecierpliwością na następny rozdział XDDDDD

      Usuń
    16. Tylko ciekawe, czy nas zjedzie, czy napisze normalny rozdział XDDD

      Usuń
    17. Mi to wszystko jednoo XD
      Ważne że O NAS XDDDDD

      Usuń
    18. Ale ma być tak, jak ja napisałam XDDDDDDD
      Taka historia się sprzeda na 100% XD

      Usuń
    19. Kiedy doczekamy się rozdziału o nas ?XDDD

      Usuń
    20. Dawaj teraz taką małą próbkę w komentarzu XD

      Usuń
    21. a po ile lat macie mieć??

      Usuń
    22. Po 17 xD
      A długo mamy czekać na ten rozdział ? XD

      Usuń
    23. Nie mogę się doczekać XDDD
      Aż ustawiłam sobie twój blog w zakładce! Może nawet ustawię jako stronę startową XD

      Usuń
    24. Ja mam zapisane moje ULUBIONE blogi w Wordzie XDDDDDD

      Usuń
    25. No to na serio, widać, że bardzo lubisz tego bloga XD
      HALLO, my tu czekamy XD Dodaj coś, plz XD

      Usuń
    26. Chociaż daj jakiś znak że jesteś na tym bloguuuu i to czytasz XDDDD

      Usuń
    27. Dowód na to, że się o ciebie troszczę: żyjesz? XD

      Usuń
    28. Żyje i myślę nad początkiem

      Usuń
    29. Mam pytanie mam pisać jak się dopiero poznajecie czy jak już się znacie z chłopakami??

      Usuń
    30. To szybko bo umieramy z ciekawości XD

      Usuń
    31. Że już się znamy XD

      Usuń
    32. Dużo już tego jest? XD

      Usuń
    33. Tomek wraz z Jprdl wybrali się na spacer po parku.
      Chodząc alejkami wpadli na Alana
      -A ty co tak pędzisz-zapytał Tomson
      -Śpieszę się na spotkanie w kawiarni-powiedział Alan i pobiegł
      -Ciekawe z kim tam umówił się-powiedziała Jprdl
      -Później do niego zadzwonię to dowiemy się-powiedział Tomek obejmując dziewczynę jedną ręką w talii
      W tym samym czasie
      Zadyszany Alan wparował do kawiarni,gdzie już siedziała dziewczyna o imieniu Żal
      -Przepraszam za spóźnienie-powiedział całując ją policzek
      -Nie ma sprawy-powiedziała Żal uśmiechając się do niego
      -To co zamawiamy?-zapytał Alan
      -Ja chce gorącą czekoladę,a ty-powiedziała Żal
      -Kawę-powiedział
      ...................
      Może być takie coś????

      Usuń
    34. Dobrze jest, pisz dalej! XD

      Usuń
    35. na serio??wymyśliłam to w 2 minuty

      Usuń
    36. Hahahhhahahahahhaha dobre XD
      Tylko że Żal to nie imię XD Ewentualnie dla Ciebie może być pseudonim XD
      Możeee być xD Doceniam Twoją ciężką pracę XD

      Usuń
    37. To jak masz mieć na imię to będzie mi łatwiej pisać

      Usuń
    38. Ja mogę być Emilia XD Emilia, Emila, pisz jak chcesz XD

      Usuń
    39. Hmmmm .... to mogę się nazywać Natalia .
      ładne imię XD

      Usuń
    40. Jak napiszesz ładne opowiadanie o nas to nie będziemy Ci już hejtoowały XD
      Jest tyle innych blogów. A Ty będziesz miała spokój xD

      Usuń
    41. Mi jest obojętne czy piszecie czy nie jak by co wasze opowiadanie ma zakładke na górze

      Usuń
    42. Ok, ok XD
      Będę wpadała od czasu do czasu XD

      Usuń
    43. Ja również xD

      Usuń
    44. Ale ja, czyli Jprdl miałam być Emilia, a Żal miała być Natalia XDD
      Jak będziesz to dalej pisać, to popraw to XD

      Usuń
    45. Tylko szkoda że tam o mnie nic nie ma XDD
      Jprld- to miała być Emilia
      A ja miałam być Natalia xDDD

      Piszesz cały czas o Jprld XDDD

      FOCH FOREVER XDDD

      Usuń
    46. Jestem kobietą o dwóch twarzach XDDDD
      Tak, foch forever na 5 minut XD

      Usuń
    47. sorry trochę mi się pomyliło z tymi imionami :(

      Usuń
  4. Co to k**wa było? XD
    Pozdrawiam,
    Jprdl XDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. UWAGA, UWAGA ! XD
    Powstał nowyy blog pod adresem :
    http://beka-z-fanatyczek.blogspot.com/
    Co ja tu będę dużo pisała, wejdziecie i zobaczycie XD
    Wraz z Jprld czekamy na komentarze !! ;D XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next, bo już nie wysiedze :3?? Dodawaj szybko! <3 A i jeszcze maly spam :) tez zaczelam pisac o afro: imagine-the-world.blog.pl zakladka: opowiadanie. Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń