wtorek, 23 października 2012

Rozdział 3

Zakończenie roku.
Ze smutkiem Ola odbiera telefon.
-Hej,idziemy razem do szkoły?-zapytała się Ania
-Tak,to co za godzinę pod twoim domem?-zapytała się Ola
-Oki.To do zobaczenia-odpowiedziała przyjaciółka.
Gdy dziewczyna się ubrała schodzi na dół i pakuje do torebki portfel.
Usłyszawszy kroki na schodach,wyszła z domu i zaczęła się kierować w stronę domu przyjaciółki.
Po chwili spotkała się z nią i szły do szkoły.Ania zauważyła,że Ola jest jakaś smutna,gdyż powinna się cieszyć,bo koniec szkoły jest.Po jakimś czasie dziewczyny zauważyły,że już jest dosyć późno i zaczęły szybciej iść.
W końcu dotarły na miejsce.
Po ustawieniu się słuchały Pani Dyrektor,która jak zwykle mówiła to samo co rok.Gdy zaczęto wyczytywać poszczególnych uczniów za to,że mają pasek czerwony Ola została też wywołana,aby odebrała swoje świadectwo.Niestety ona nie cieszyła się z tego,gdyż nie była w humorze.
Po tym jak usiadła na miejscu
-Gratuluje ci też bym chciała,ale ja nie jestem zbyt dobra do nauki-powiedziała uśmiechając się Ania
-Dzięki.Jak ty byś zaczęła się uczyć to razem ze mną była byś wyczytana-powiedziała Ola
-No tak,ale ja jestem zbyt leniwa i mam lepsze rzeczy do robienia-odpowiada.
Po tym trochę poprawił się Oli humor,ale niestety dalej dręczy ją ta cała sytuacja ze zlotem.

Wracając do domu dziewczyna zwierza się Ani z tego co wczoraj się wydarzyło
-Tak mi źle z tym.Czemu muszę mieć tyle nieszczęść w życiu-powiedziała Ola
-Nie martw się może przejdzie ojcu do zlotu i cię puści na niego-powiedziała Ania
-Mam taką nadzieje,a jak nie to ucieknę w ten dzień-powiedziała
-Jesteś tego pewna,że zrobisz to w tedy?-zapytała się nie zachwycona przyjaciółka
-Tak,a ty w tym mi pomożesz-powiedziała Ola
-Ja?!A niby w jaki sposób?-zapytała się
-Będziesz mnie w tym dniu kryła,bo ja mam szlaban na zlot,ale na pójście do koleżanki na noc to raczej nie-tłumaczy jej Ola
-No dobra,a co będzie jak twoi rodzice się dowiedzą?-zapytała się Ania
-To ja całą winne w tedy wezmę na siebie-powiedziała Ola
Po tych słowach  doszły do domu Ani i się pożegnały ze sobą

1 komentarz: