niedziela, 18 maja 2014

Rozdział 78

Sala.

Ola spała w łóżku. Była bardzo wykończona po porodzie. Do sali wszedł Wojtek i usiadł koło jej łóżka. Po kilku minutach dziewczyna się obudziła.
-Cześć,kochanie-odezwał się Wojtek.
-Hej,gdzie one są?-spytała od razu.
-Nie wiem-powiedział ze smutkiem  Wojtas,nie wiedział jak ma powiedzieć swojej ukochanej,że tylko jedna dziewczynka przeżyje.
-Jak to nie wiesz?!-wydarła się na cały oddział-Ja chce moje dzieci!
-Uspokój się,Ola.
-Nie będę spokojna,ja chce dzieci moje-zaczęła płakać-Ja chce moje córeczki...
Wojtek mocno przytulił Olę i wyszeptał jej do ucha,że bardzo ją kocha.
Do sali weszła pielęgniarka przynosząc małą dziewczynkę.
-Gratuluję córeczki-powiedziała z uśmiechem i podała ją Oli.
-Ale ona śliczna-powiedziała z uśmiechem-A gdzie druga?-dodała.
-Niestety ona nie przeżyła.
-To nie może być prawda!-zaczęła krzyczeć,że aż maleństwo zaczęło płakać.

18 lat później. Cmentarz.
Na nagrobku było napisane..
Isabella Łozowska.

Ola miała oczy we łzach,przez te kilka lat wiele rzeczy ją spotkały. Były dobre i złe,ale większość są okrutne.

Nicola.
Podeszłam do mamy,wiem,że tego nie powinnam zrobić. To zniszczy nawet i mnie,ale wiem jak ją to zniszczyło,ciocie Anię,ich przyjaźń.... Ciocia Magda jest już coraz słabsza,nawet nie wiem czy dożyje do narodzin swojego wnuka.. Mikołaj jest kochany,chce być z nim,ale gdy patrzę na te trzy kobiety,które kiedyś musiały tyle razy postawić się przeciw przeciwności losu,jest mi ich żal...
Ich życie powinno potoczyć się inaczej,zostały zniszczone przez swoich mężów (tak mi się wydaję).
Podeszłam do mamy,przytuliłam ją i pocałowałam w policzek...
-Kocham cię,mamusiu..
Ona się tylko uśmiechnęła,w jej oczach była pustka,tak jak i teraz w moim sercu...
Będę tego żałować,ale muszę to zrobić.
-Mamo..
-Tak,córeczko?-spytała.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wybaczcie,że tak długo,ale brak czasu i krótki jest dlatego że niestety taki wątek.. Jutro pojawi się następny albo jeszcze dzisiaj wieczorem.

17 komentarzy:

  1. Super! <3 Czekam na następny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super,czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty!!! Kiedy będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. dawaj kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam na kolejny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :)

    zapraszam do mnie: http://afromentalove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastepny prpsze !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa co się stanie z anią dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejny ??

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę wstaw następny nawet krótki prosze napisz co sie stanie z anią

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś przeczytałam twojego bloga, a potem przestałam czytać jakiekolwiek blogi, więc za bardzo nie bywałam na nim. Teraz wróciłam i cały czas jestem zaskoczona twoim pisaniem, ponieważ czyta się bardzo "lekko" zazdroszczę ^^
    Ja też zaczęłam pisać, więc byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Może udzieliłabyś jakiś rad ? :) Za wszystko będę naprawdę wdzięczna :)
    story-afromental.blogspot.com
    Ps. Kiedy kolejny ? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. błagam wstaw kolejny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też cię proszę, dodaj kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze wstaw kolejny

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy kolejny ???

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę dodaj kolejny

    OdpowiedzUsuń