niedziela, 13 października 2013

To już rok...

Właśnie równo rok temu dodałam pierwszy post na bloga i w tedy zaczęłam go pisać.
Przez ten czas wiele się wydarzyło....

Początki pisania były strasznie trudne.Nie wiedziałam za bardzo jak zacząć tą całą historie,ale gdy w końcu dodałam pierwszy,drugi,trzeci...rozdział zaczęło być coraz łatwiej.
Rozdziały do około trzydziestego pisałam zawsze w zeszycie,na lekcjach,autobusie i w domu.Później nadszedł przełom i pisze do tego czasu na blogerze bezpośrednio(dziewczyny,które piszą blogi wiedzą o co chodzi).

W każdych okolicznościach opublikowywania czegoś w internecie można się  spotkać ze złą krytyką(między innymi Żal i Jprdl (pozdrawiam was)) Mimo że było trudno,blog się nie zamknął.Przetrwał,nie tak jak niestety inne :( Sama się sobie dziwię,że po takiej krytyce jak była na blogu i wymianie zdań między mną,a tymi dziewczynami dalej dałam radę pisać.Możliwe,że dzięki mojej koleżance Monice,która zawsze mi pomagała i wspierała.

W czasie tego roku było wiele wzlotów i upadków (według mnie) gdy pisałam rozdziały.Czasem weny było aż za nadto i pisałam szybko rozdziały,a czasem było jej brak.Najtrudniejszym okresem w pisaniu bloga był dla mnie luty.Przez prawie cały miesiąc nic nie dodawałam.Byłam w tedy załamana pod względem osobistym i nie byłam wstanie pisać.Gdy już wszystko wróciło do normy za to nie mogłam się za bardzo wziąć w garść,by wrócić do normalnego toku pracy.
Może bym już dawno się poddała gdyby nie wy.Dzięki wam czytelniczką ten blog już ma rok!

Pisanie tego bloga daje mi radość,szczęście,mogę się przenieść w inny świat i nowe znajomości.Gdyby nie on nie poznałabym AfroFanki,Afroluśki,Loli i wiele innych osób.(Kocham was wszystkie :D )
W czasie kiedy zaczęłam go pisać był dla mnie bardzo dobrą odskocznią od szarej rzeczywistości.
Teraz przynosi mi radość,że komuś się podoba i go czytacie.

Myślę gdybym miała jeszcze raz stanąć przed faktem żeby zacząć pisać bloga jeszcze raz ...Zrobiłabym to z przyjemnością!
Słyszałam kilka razy od kilku innych autorek blogów,że mój blog był dla nich inspiracją itp. Jestem bardzo z tego szczęśliwa,że dzięki mnie są nowe blogi,których autorki wspaniale piszą i z chęcią do nich zaglądam (Pozdrawiam was)


Och,nie będę już więcej się rozpisywać,bo się rozpłaczę z tych wspomnień. :'(

Życzę mojemu blogu by był tak dalej dobrze spostrzegany i często odwiedzany.
Liczba odwiedzin sięga już 56806. Jestem wam bardzo wdzięczna za tyle odwiedzin.Nigdy bym nie pomyślała,że tyle będę miała.
Blog ma w tej chwili już opublikowane 864 komentarze. To bardzooo dużo i liczę na więcej oczywiście :D
Blog obserwuje 19 osób,ale na pewno jeszcze więcej codziennie sprawdza czy już dodałam nowy rozdział.

Mój kochany blogu,mam nadzieję że jeszcze długo będę zamieszczać nowe rozdziały.Jak nie tej historii to nowej.Przecież nie muszę go zamykać,gdy ta się skończy.Mogę spokojnie pisać nową.Ale jeszcze to nie czas na takie rozmyślenia.Mam nadzieję,że pojawi się post z nagłówkiem: rozdział 100.Będę w tedy bardzo szczęśliwa i zadowolona z tego co osiągnęłam.Puki co dużo już zrobiłam.Gdy mówię,że mam na blogu rozdział 75 to mówią,że powinnam już kończyć albo jak jut długo się ciągnie ta historia,ale same przyznajcie że z każdym rozdziałem jest jakiś inny wątek i są inne niż na innych blogach.Ja nie chcę kopiować innych pomysłów i staram się sama wymyślał bardzo oryginalne. 


                                                                                                     Pozdrawiam was bardzo Afro.Alex



24 komentarze:

  1. Wzruszyłam się i popłakałam się. Mówię to z ręką na serduchu. Twój blog i ty jesteście dla mnie na prawdę bardzo ważne. Napisałaś tu kilka takich tekstów które mnie zwaliły z nóg. Oczywiście cały twój blog powala, ale no te były dla mnie takie najważniejsze... :) Pomagały mi w trudnych chwilach. W momentach załamania czytałam twojego bloga i pomagał mi przechodzić przez te momenty.. Był i jest dla mnie inspiracją, chcę podążać twoją drogą i być taką wspaniałą pisarką jaką jesteś TY :) I mam nadzieję, że kiedyś razem siądziemy i napiszemy razem książkę.. :) Oczywiście to jest takie moje chore marzenie.. :) I ogólnie to CIĘ KOCHAM KOBIETO ! Jesteś dla mnie na prawdę wielka <3 Nie tylko na blogu, ale też osobiście.. :) Jesteś dla mnie oparcie i mam nadzieję, że ja też ci pomogłam kiedyś tam.. :) Na prawdę.. Wzruszyłam się.. Tym oto wątkiem zakończę mój epilog <3
    JESTEŚ WIELKA OLCIA ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest świetny. Jest najlepszy :D Jestem jego stałą czytelniczką i też mam nadzieję że będzie rozdział 100 a nawet wyżej. Trzymam kciuki by wszystko się udało. Powodzenia w pisaniu i nie przejmuj się krytyką :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twojego bloga i mam nadzieje ze będzie ponad 100 rozdzialow :-)
    Masz po prostu wielki talent i wiele dziewczyn może ci go pozazdroscic ( zalicza się do tych dziewczyn :-) ) Ci ludzie ktorzy ci pisza żal jprd itp. To poprostu ci zazdroszcza tego co ty masz a oni nie maja... Nigdy nie zwracaj na nich uwagi bo szkoda czasu :-D
    Mogę czytać w nieskończoność twoje rozdzialy i one mi się nigdy nie znudza :-D
    Jesteś po prostu wielka. Nie wyobrazam sobie dnia abym nie weszla na twojego bloga i nie sprawdzial czy jest niwy rozdzial :-)
    Mam nadzieje ze będzie to jak najdluzej trwać !!!!! Bardzo ci dziękuje za wszystkie rozdzialy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to rozkoszne ! Masz świetnego bloga beż względu na to co mówią hejterzy . Możesz zawodowo pisać książki ( nie myślałaś o tym ? ) Przeczytałam 59 rozdziałów z Lolką w jedną noc ( warto było ) Masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog był pierwszym którego zaczęłam czytac regularnie i dzięki ktoremu przeglad się aby pisać swój. Masz świetne pomysły na które mało kto mógłby wpasc:) licze że jeszcze długo będę mogła wchodzic na twojego bloga (nawet z nowa historia) i będę czekać na nowe rozdzialy w radości albo smutku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!! I oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Oluś !!! <3

    Rok to dużo czasu. Osiągnęłaś naprawdę wielki sukces. Twój blog jest cudowny nie dziwię się że wytrwał tyle czasu :) Wiele mu zawdzięczam. Dzięki niemu założyłam swojego bloga. Byłaś dla mnie inspiracją. Cieszę się że piszesz go dalej. Oby twój blog trwał jak najdłużej. Masz dużo orginalnych pomysłów i nie możemy pozwolić żeby się zmarnowały razem z twoim talentem

    Powodzenia <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże !!! Dlaczego ty jesteś taka genialna ? Piszesz wspaniałego bloga i każdy twój tekst jest najlepszy po prostu !
    Masz rację twój blog był inspiracją .... i znowu zapraszam na niego, bo wróciłam :) Strasznie się cieszę z twoich poprzednich komentarzy do rozdziałów.
    http://afromentalowe-opowiadanko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULACJE <33 OBY TAK DALEJ :**** NA PEWNO DOJDZIEMY DO TEJ SETKI :D A NAWET I DUZO DAALEJ <333333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właściwie to jestem fanką twojego bloga od gdzieś tak czerwca :)
    Zaczęłam czytać go od rozdziału w którym Magda przyszła powiedzieć Tomkowi, że jest w ciąży. Pamiętam to dokładnie w ten dzień patrzyłam jakiś program typu "Opole" lub "Top Trendy", przyszłam po 00:00 i przeglądałam internet. Szukałam blogów o Afromental, ale nie z opowiadaniami tylko po prostu z różnymi informacjami i natrafiłam na twojego bloga, ale nudziło mi się, więc przeczytałam ten rozdział i bardzo mi się spodobał. W tedy siedziałam chyba z pół nocy i czytałam twojego bloga zaczanając od pierwszego rozdziału. Strasznie się wkręciłam w tą całą historię.
    Jesteś po prostu genialna !
    Twój blog śledzę teraz i wchodzę codziennie sprawdzić czy czasem nie pojawił się nowy rozdział.
    Zainspirowałaś mnie nim do założenia własnego bloga, tylko, że ja nie mam takiego talentu pisarskiego jak ty. i nie jest zbytno ciekawy, ale coś tam piszę xd
    Z całego serducha życzę ci, że byś dalej się nie poddawała i miała. Wenę.
    Mam nadzieję, że za rok znowu będę mogła napisać taki komentarz.
    Jestem na prawdę pełna podziwu dla ciebie, jesteś geniuszem !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też sie poplakalam... Naprawdę pisz dalej i wgl... Też cię kochamy i wspieramy, czytam go od maja albo czerwca i naprawdę mi się podoba życze żebyś napisała ten 100-ny rodzial :) pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też sie poplakalam... Naprawdę pisz dalej i wgl... Też cię kochamy i wspieramy, czytam go od maja albo czerwca i naprawdę mi się podoba życze żebyś napisała ten 100-ny rodzial :) pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też sie poplakalam... Naprawdę pisz dalej i wgl... Też cię kochamy i wspieramy, czytam go od maja albo czerwca i naprawdę mi się podoba życze żebyś napisała ten 100-ny rodzial :) pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też sie poplakalam... Naprawdę pisz dalej i wgl... Też cię kochamy i wspieramy, czytam go od maja albo czerwca i naprawdę mi się podoba życze żebyś napisała ten 100-ny rodzial :) pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ! Zaczęłam zajmować się ocenianiem blogów :)
    Tak żeby sobie umilić czas :) Jeśli byś chciała posłuchać jakiejś oceny o twoim to zapraszam: http://lumberjaxxx.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że chociaż wpadniesz zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twój blog na maxa. Jest on pierwszym jaki zaczęłam czytać.
    Codziennie sprawdzam ,czy jest nowy rozdział.
    Kocham to opowiadanie, i jak go przerwiesz, osobiście skopię ci dupę <3
    A tymczasem, zapraszam do mnie, pisałam wcześniej bloga, ale teraz zaczynam kolejnego :) http://afro-swag-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja uwielbiam tego bloga.Dodaj szybko następny.Pamiętam jak zaczęłam czytać od pierwszego rozdziału w sierpniu.Fajnie się go czyta.Nie próbuj go nawet zawieszać.:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten blog to był pierwszy blog jaki zaczęłam czytać. Lubię czytać książki a tak się złożyło ,że na tamten czas co miałam to przeczytałam i tak to się zaczęło, a było to na wiosnę 2013 r. i jestem do tej pory.- Jest to genialne opowiadanie! Proszę więc daj jakiś znak-co dalej? Oczywiście apeluję o kolejny rozdział! Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy autorka tego bloga ma zamiar go kontynuować,czy może darować sobie wchodzenie na niego i sprawdzanie,czy pojawił się nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nastepny? :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej , Twój blog jest bardzo ciekawy i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie: tracyknightandkatemontgomerycrazylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej , Twój blog jest bardzo ciekawy i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie: tracyknightandkatemontgomerycrazylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog jest super! Piszesz tak ciekawie, widać, że lubisz to robić. Jestem fanką Afromental i twojego opowiadania! Mam nadzieję, że szybko wrócisz i napiszesz kolejne rozdziały. Nie mogę się doczekać!
    PS Wracaj szybciutkooo! Niecierpliwimy się :)

    OdpowiedzUsuń